Często zadawane pytania

Jak zrobić zakupy? (instrukcja obrazkowa - "krok po kroku")

  1. Nie musisz rejestrować się, ani logować w sklepie, żeby kupić wybrany produkt. Rejestracja daje Ci tylko dodatkowe możliwości np. otrzymywanie informacji o promocjach i nowościach. Jeśli nie chcesz się rejestrować przejdź od razu do punktu 3.
  2. Jeśli chcesz się zarejestrować wypełnij formularz (prawy górny róg strony). Jeśli podałeś poprawny adres e-mail, otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem rejestracji na podany wcześniej adres. W mailu wyślemy też link aktywujący Twoje konto w sklepie. Należy kliknąć na ten link. Teraz możesz się już zalogować do sklepu podając adres e-mail oraz hasło ustalone podczas rejestracji.
  3. Wybierz produkt. Jeśli jest to szablon lub naklejka wybierz odpowiednie cechy z rozwijanych menu poniżej opisu kliknij zieloną ikonkę "Do koszyka". Jeśli chcesz kupić więcej przedmiotów powtarzaj te czynności.
  4. Kiedy uznasz, że umieściłeś w koszyku wszystkie produkty jakie chcesz zamówić, kliknij zakładkę "Koszyk" u góry strony lub w prawym górnym rogu i podaj ilość sztuk każdego z wybranych artykułów. Możesz też usunąć towary z których chcesz zrezygnować.
  5. Teraz kliknij "przelicz koszyk", a potem "złóż zamówienie".
  6. Zaznacz formę przesyłki (pocztowa lub kurierska).
  7. Wybierz sposób płatności: przy odbiorze, przelew dowolny (wpłata na poczcie lub z dowolnego banku) lub Przelewy24. Opcja Przelewy24 umożliwia zapłatę kartą kredytową oraz płatności on-line przelewami z banków:
  • Karty płatnicze VISA i Master Card
  • Bank SGB
  • MoneyBookers
  • Konto Inteligo (Płacę z Inteligo)
  • mBank (mTransfer)
  • Bank Zachodni WBK (Przelewy24)
  • Bank BPH (Przelew z BPH)
  • Bank ING
  • KredytBank
  • InvestBank
  • Lukas Bank
  • Bank Pekao S.A.
  • Bank BGŻ
  • Bank Millenium
  • PKO BP (Płacę z PKO Inteligo)
  • MultiBank (MultiTransfer)
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Citibank
  • Bank Nordea (Płać z Nordea)
  • Deutsche Bank
  • Fortis Bank
  • Euro Bank
  • SGB
  • Reiffeisen
  • Bank Pocztowy
  • GetIn Bank
  • Alior Bank
  • Polbank
  • Volkswagen Bank
  1. Po dokonaniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zarejestrowania zamówienia w systemie sklepu pod unikalnym numerem. Jeśli podczas wybierania formy płatności wybrałeś opcję przedpłaty - otrzymasz także dokładne dane do przelewu: nazwę i adres firmy oraz naszego konta w mBanku.
  2. Kolejnym krokiem jest wysłanie pieniędzy na nasze konto (jeśli wybrałeś przedpłatę podczas składania zamówienia).
  3. Po zaksięgowaniu wpłaty zlecenia kierowane jest do realizacji- w tym momencie status zamówienia zmienia się na ZAAKCEPTOWANE. Status możesz sprawdzać na każdym etapie realizacji po uprzednim zalogowaniu się do serwisu (ta opcja jest dostępna tylko dla zarejestrowanych klientów).
  4. Towar zamówiony z opcją płatności przy odbiorze (za pobraniem) jest wysyłany w dniu zamówienia lub najpóźniej w 2 dniu roboczym od złożenia zamówienia.
  5. Towar zamówiony z opcją przedpłaty jest wysyłany w dniu zaksięgowania wpłaty lub najpóźniej w 2 dniu roboczym od daty wpłaty.
  6. W dniu wysyłki wysyłana jest wiadomość mailowa, która informuje o tym fakcie. W tym momencie status zamówienia w sklepie zmienia się na ZREALIZOWANE.
  7. Czas dostawy zależy od formy transportu wybranej podczas składania zamówienia.

 

Czy zakupy w sklepie są bezpieczne?

Tak. System logowania, powiadamiania o zakupach i potwierdzania oraz weryfikacja i formy płatności gwarantują bezpieczeństwo. Sklep jest prowadzony legalnie przez firmę Brooklyn z siedzibą we Włodzimierzowie, ul. Zielona 1, 97-330 Sulejów. Dane podawane podczas rejestracji oraz dane do wysyłki nie są przekazywane osobom/firmom trzecim.

Te same towary co w sklepie sprzedajemy również na Allegro, gdzie gwarancją naszej rzetelności jest tytuł Super Sprzedawcy, a o jakości towarow i poziomie obsługi klienta świadczą komentarze otrzymane od klientów.

Jaki jest termin i koszt dostawy?

Czas realizacji zlecenia nie przekracza zazwyczaj w przypadku szablonów i naklejek 3 dni roboczych, a w przypadku luster 7 dni licząc od daty zaksięgowania wpłaty na koncie (lub od daty złożenia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem) + czas potrzebny Poczcie Polskiej (zazwyczaj od 2 do 6 dni roboczych) lub firmie kurierskiej (1 dzień roboczy).

  • Koszt paczki pocztowej ekonomicznej na terenie Polski - 13 zł (za pobraniem - 18 zł) niezależnie od wagi i ilości zamawianych towarów (przy zakupach powyżej 200 zł koszt przesyłki - tylko dla płatności z góry - wynosi 0 zł).
  • Koszt paczki pocztowej priorytetowej na terenie Polski - 16 zł (za pobraniem - 19 zł) niezależnie od wagi i ilości zamawianych towarów
  • Koszt przesyłki kurierskiej SIÓDEMKA na terenie Polski - 12 zł (za pobraniem - 20 zł) niezależnie od wagi i ilości zamawianych towarów (przy zakupach powyżej 200 zł koszt przesyłki kurierskiej wynosi 0 zł).

Wysyłamy towar zagranicę. Cena przesyłki zależna jest od kraju przeznaczenia. Poniżej podajemy koszty przesyłek do krajów, do których najczęściej wysyłamy towar. Zamówienia z wysyłką zagraniczną prosimy składać mailem na adres biuro@szabloneria.pl


Otrzymałem towar całkowicie lub częściowo niezgodny z zamówieniem- co zrobić?

Klient ma prawo do reklamacji zakupionego towaru jeśli jest niezgodny z zamówieniem (został wysłany inny niż zamówiony rozmiar lub wzór). W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Dokumentem niezbędnym w przypadku reklamacji jest rachunek lub faktura. Niezgodny z zamówieniem towar jest wymieniany na prawidłowy.

Czy  moje zamówienie dotarło do sklepu?

Po prawidłowym złożeniu zamówienia na adres mailowy, który podali Państwo w formularzu sklep natychmiast wysyła automatyczną wiadomość z numerem zamówienia oraz podsumowaniem. Jeśli nie otrzymasz maila istnieje prawdopodobieństwo, że zamówienie nie wpłynęło do sklepu.
W takim wypadku złóż zamówienie powtórnie lub skontaktuj się z obsługą sklepu (tel: +48 446162944, e-mail: biuro@szabloneria.pl).
Częstym powodem braku potwierdzającego maila ze sklepu jest błąd klienta przy wpisywaniu swojego adresu mailowego. Zdarza się również, że klienci korzystający z darmowych skrzynek mailowych otrzymują wiadomości z dużym opóźnieniem.

Czy szablony / naklejka nie zostaną uszkodzone podczas przesyłki? Przesyłki są bardzo starannie pakowane w podłużne kartony i zabezpieczane przed uszkodzeniem w czasie transportu. Dodatkowe zabezpieczenie przed otwarciem przesyłki stanowi firmowa taśma ochronna.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko pod warunkiem spisania w obecności dostawcy (istonosza lub kuriera) protokołu reklamacyjnego oraz dostarczenia protokołu do siedziby Wykonawcy. Podczas odbioru przesylki prosimy o zwrócenie uwagi, czy firmowa taśma SZABLONERII nie nosi śladu uszkodzenia.

Jak zamówić szablon lub naklejkę według własnego projektu? Proszę przesłać podgląd projektu lub plik w postaci wektorowej mailem na adres: biuro@szabloneria.pl z podaniem oczekiwanego wymiaru. Po obejrzeniu pliku grafik zweryfikuje techniczną możliwość wykonania wzoru żądaną techniką. W mailu zwrotnym otrzymają Państwo wycenę oraz pozostałe warunki realizacji zamówienia indywidualnego.

Czy wymiary podane w opisie dotyczą calego szablonu , czy samego wzoru? Wymiary opisują wzór, który zostanie na ścianie po odwzorowaniu za pomocą farby. Inaczej rzecz ujmując: między wzorem, a krawędzią tworzywa jest margines, który nie jest wliczony w podany format.

Co oznacza informacja w opisie, że szablon składa się z kilku elementów? Bardzo duże wzory są dzielone m.in. ze względu na ułatwienie mocowania do ściany. Każdy element to arkusz tworzywa o wymiarach maksymalnie 100x140cm ze znacznikami w rogach do dokładnego dopasowania części.
Elementy odwzorowuje się pojedynczo po kolei zaczynając od dołu.

Co to są "mostki"? Tzw. mostki to cienkie łączniki między poszczególnymi elementami, dzięki którym możliwe jest wycięcie i późniejsze użytkowanie szablonu. Mostki można zamalować pędzelkiem na koniec odwzorowywania.

Czy można malować szablonem na tynku strukturalnym?
Tak- można malować szablonem na tynku strukturalnym, jednak należy się liczyć z tym, ze brzegi wzoru będą miały nierówności odpowiadające strukturze tynku.

Co oznacza termin "Odbicie lustrzane"?
Najlepiej zobrazują to poniższe ilustracje:

Rysunek w opisie produktu
     
Ilustracja w opisie danego produktu
 
     
Bez odbicia lustrzanego   Z dobicie lustrzanym
Bez odbicia lustrzanego (tak jak w opisie)   Z odbiciem lustrzanym
     

Czy można namalować przy pomocy szablonu jego odbicie lustrzane?

Tak. Szablony są wycinane w tworzywie "na wylot".
Orientacja wzoru będzie zależała od tego, którą stroną przymocujesz szablon do ściany za pomocą taśmy malarskiej.
Tylko przy jednorazowych szablonach samoprzylepnych wybór orientacji podczas zakupu ma znaczenie.

Pytania, na które nie znalazłeś odpowiedzi na tej stronie prosimy przesyłać mailem na adres: biuro@szabloneria.pl

 

Jak nakleić naklejkę?

Naklejenie wzoru na ścianie nie jest pracochłonne. Polega na odklejeniu papieru podkładowego, przyłożeniu arkusza do ściany, dociśnięciu wzoru do podłoża przy pomocy miękkiej szmatki i oderwaniu przezroczystego arkusza folii transportowej z wierzchu. Na ścianie zostanie wzór. Otrzymujesz naklejkę wraz z prostą, drukowaną instrukcją naklejenia. Możesz także obejrzeć na zdjęciach krok po kroku jak nakleja się wzór.   KLIKNIJ TUTAJ! 

 

Jak uniknąć podciekania farby pod brzeg tworzywa?

Podstawą sukcesu jest odpowiednio gęsta farba – powinna mieć konsystencję pasty lub galaretki. Należy jej nabierać jak najmniej na narzędzie, którego używamy do malowania – ma ono pozostać prawie suche.

 

Wielokrotne malowanie tego samego szablonowego wzoru

Jeśli ten sam wzór będziesz powielał kilka razy- zdejmuj szablon ze ściany razem z taśmą i od razu przyklej we właściwym miejscu. Jeśli musisz przykleić szablon na

wzorze już namalowanym- upewnij się, że farba jest idealnie sucha.

 

Malowanie dużych wzorów składających się z kilku części.

Zacznij od przyklejenia dolnej części za pomocą taśmy malarskiej. Odrysuj delikatnie ołówkiem znaczniki w rogach arkusza. Namaluj tę część wzoru i po jego wyschnięciu zdejmij szablon.

Jeśli wzór ma kolejna dolną część przymocuj ją w analogiczny sposób. Zanim przykleisz arkusz taśmą zwróć uwagę na to, żeby wycięte w tworzywie znaczniki pokryły się z tymi odrysowanymi wcześniej. Te same czynności powtórz z górnymi częściami wzoru.

 

Jak namalować skomplikowane, ażurowe wzory z odstającymi elementami.

Zacznij od przyklejenia boków lub rogów wzoru za pomocą taśmy malarskiej następnie naklej pomocniczy pasek taśmy w poprzek całego wzoru lub w konkretnych problematycznych miejscach. Pomaluj dostępne miejsca i poczekaj aż farba całkowicie wyschnie. Zdejmij pomocniczą taśmę i naklej ją obok – na już pomalowanym fragmencie. Teraz możesz dokończyć malowanie i po wyschnięciu zdjąć szablon.

 

Jakie narzędzia są potrzebne do malowania szablonem?

1. Taśma papierowa do mocowania szablonu;
2. Narzędzia do nakładania farby (okrągły pędzel szablonowy do farby w sztyfcie, lub gąbka jeśli malować będziesz farbą akrylową albo pokojową);
3. Pędzelek do zamalowania mostków (tylko jeśli wybrany szablon ma mostki).

 

Pozdrawiamy
BROOKLYN / SZABLONERIA.pl